Dostawa nagród w konkursie według wytycznych w ramach projektu „Mielec stawia na zawodowców – edycja II” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego.
Przygotowanie i przeprowadzenie kursu „Cyberbezpieczeństwo – bezpiecznie w sieci” dla 3 grup nauczycieli w Mielcu realizowanego w ramach projektu „Mielec stawia na zawodowców – edycja II”
Przygotowanie i przeprowadzenie kursu instalatorskiego dla instalatorów instalacji fotowoltaicznych tj. dla grupy 5-7 uczniów Zespołu Szkół im. prof. J. Groszkowskiego w Mielcu realizowanego w ramach projektu „Mielec stawia na zawodowców – edycja II”
Zapytanie ofertowe na organizację wyjazdu uczestników projektu do Warszawy na Międzynarodowe Targi Automatyki i Pomiarów w ramach projektu „Mielec stawia na zawodowców – edycja II” Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego 2014-2020.
Przygotowanie i przeprowadzenie kursu „Obsługa suwnic i wciągarek” dla 1 grupy 12 osobowej (uczniowie z Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mielcu) realizowanego w ramach projektu „Mielec stawia na zawodowców – edycja II”
Przygotowanie i przeprowadzenie dwóch kursów z informatyki przygotowujących na studia dla uczniów klasy 4 kierunku technik informatyk Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu realizowanego w ramach projektu „Mielec stawia na zawodowców – edycja II”
Wykorzystanie platformy e-learningowej Moodle do szkoleń i zarządzania” dla 7 nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu
Kompleksowa usługa w zakresie przeprowadzania egzaminów spawalniczych zgodnie z wymogami Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
Do pobrania:
Kompleksowa obsługa inżyniera spawalnictwa w zakresie nabywania i weryfikowania uprawnień spawalniczych zgodnie z wymogami Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach.
Do pobrania
„Przygotowanie i przeprowadzenie kursu „Kurs przygotowujący do egzaminu na uprawnienia elektryczno-energetyczne E (eksploatacja)” wraz z przeprowadzeniem egzaminu” dla Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu realizowanego w ramach projektu Mielec stawia na zawodowców – edycja II”