29 czerwca br. w przedszkolu nr 12 im. Marii Konopnickiej odbyła się uroczystość rozdania nagród rodzicom dzieci z mieleckich przedszkoli, którzy przesłali prace na konkurs: „Domowe przedszkole w czasie pandemii”. Prace te dokumentowały różnorodne aktywności dzieci podczas pandemii. Wszystkie były bardzo ciekawe i zawierały wiele walorów poznawczych i edukacyjnych.
Zapraszamy serdecznie nauczycieli wychowania przedszkolnego na seminarium w dniu 15 czerwca 2021 roku w Miejskiej Bibliotece Publicznej Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu o godzinie 17.30
Ze względu na wytyczne ministerstwa szkoły zobowiązane są przeprowadzić diagnozę potrzeb uczniów po powrocie do nauki stacjonarnej. Będzie ona podstawą do modyfikacji programów wychowawczo-profilaktycznych.
Zapraszamy na warsztaty metodyczne on-line w aplikacji MS Teams: Innowacja pedagogiczna z wychowania fizycznego. Tworzenie programu autorskiego z wychowania fizycznego lub zajęć pozalekcyjnych.
W Polska funkcjonuje platforma internetowa „e-WF Sprawność i Zdrowie”, która służy do diagnozowania sprawności fizycznej uczniów
Zapraszamy na webinar, którego głównym celem jest omówienie zagadnień dotyczących inteligencji emocjonalnej dziecka w wieku przedszkolnym - poznanie metod, form pracy i rozwiązań metodycznych do pracy dydaktyczno – wychowawczej i opiekuńczej w przedszkolu.
Serdecznie zapraszamy nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na seminarium, które odbędzie się w aplikacji MS Teams - 25.05.2021 r. (wtorek) o godzinie 17.00.
Zapraszamy na warsztaty metodyczne on-line w aplikacji MS Teams, których tematem będą:
- gry i zabawy ruchowe, gry zespołowe w realizacji programu wychowania fizycznego w młodszych klasach szkoły podstawowej;
- program oddychania – relaksacyjne, aktywizacyjne.
Warsztaty poprowadzą: Bogumiła Dziekan-Gąbka – doradca metodyczny z wychowania fizycznego i Paweł Tołoczko – trener, youtuber – autor kanału Breathwork Beats by Touek
Zapraszamy nauczycieli języka polskiego na szkolenie on-line, które odbędzie się 11 maja 2021r. o godzinie 17.00. Temat potraktowany ogólnie, ale zwrócimy szczególną uwagę na to, jak pracować z dłuższymi tekstami. Zwrócona zostanie uwaga na to, jak łączyć realizację zadań związanych z lekturą z umiejętnościami argumentowania i tworzenia tekstów.