Serdecznie zapraszamy szkolnych doradców zawodowych i wszystkich zainteresowanych nauczycieli na seminarium on-line pn. Narzędzia pracy w doradztwie zawodowym, mające zastosowanie w szkole branżowej.
Zapraszamy nauczycieli języka polskiego na nieodpłatne seminarium - Schematy widocznego myślenia
Serdecznie zapraszamy na coroczną wrześniowa konferencje metodyczną. W tym roku odbędzie się ona w ramach XI Mieleckiego Festiwalu Nauki i Techniki w Mielcu, przebiegającego pod hasłem: „Per aspera ad astra” czyli „Przez trudy do gwiazd” i zaplanowana została na trzy na 3 dni: 21, 22, 23 września.
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu przystępuje do realizacji projektu „Świat zdalnej edukacji” w ramach projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji: Wsparcie placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych w realizacji zadań związanych z przygotowaniem i wsparciem nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość.
Centrum Kształcenia Praktycznego i Doskonalenia Nauczycieli w Mielcu przystępuje do realizacji projektu „Świat zdalnej edukacji” w ramach projektu Ośrodka Rozwoju Edukacji: Wsparcie placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych w realizacji zadań związanych z przygotowaniem i wsparciem nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość.
Nie żegnamy się z nauczycielami na czas wakacji, co więcej, serdecznie zapraszamy na konsultacje z naszymi doradcami metodycznymi.
29 czerwca br. w przedszkolu nr 12 im. Marii Konopnickiej odbyła się uroczystość rozdania nagród rodzicom dzieci z mieleckich przedszkoli, którzy przesłali prace na konkurs: „Domowe przedszkole w czasie pandemii”. Prace te dokumentowały różnorodne aktywności dzieci podczas pandemii. Wszystkie były bardzo ciekawe i zawierały wiele walorów poznawczych i edukacyjnych.
Zapraszamy serdecznie nauczycieli wychowania przedszkolnego na seminarium w dniu 15 czerwca 2021 roku w Miejskiej Bibliotece Publicznej Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu o godzinie 17.30
Ze względu na wytyczne ministerstwa szkoły zobowiązane są przeprowadzić diagnozę potrzeb uczniów po powrocie do nauki stacjonarnej. Będzie ona podstawą do modyfikacji programów wychowawczo-profilaktycznych.